Archieven

Dit bericht is 1556 keer gelezen

KRIMPENERWAARD – Zilverstad Marketing en Stichting Promotie Krimpenerwaard hebben bij de opening van het toeristisch seizoen het ambitiedocument Duurzaam Vitale Krimpenerwaard overhandigd aan burgemeester Pieter Paans. Het document biedt een actuele agenda voor de gebiedsmarketing van de gemeente Krimpenerwaard.

In het ambitiedocument wordt een vervolgstap gezet in de samenwerking van Stichting Promotie Krimpenerwaard en Zilverstad Marketing op het thema recreatie en toerisme. Door het toevoegen van vier nieuwe thema’s wordt voortgebouwd op die samenwerking in de Krimpenerwaard en verbreidt de samenwerking zich op: retail, horeca & ambacht; cultuur & erfgoed; leren & werken; wonen & leven.

De overhandiging van het ambitiedocument gebeurde door Gerrit Burger, voorzitter van Stichting Promotie Krimpenerwaard, en Bas Rechtuyt, voorzitter van Zilverstad Marketing.

Rechtuyt: “Het document is geschreven met als uitgangspunt: een duurzaam vitale en toekomstbestendige Krimpenerwaard waarin het goed wonen, werken, ondernemen en studeren is. Het onderscheidende vermogen van de Krimpenerwaard willen we versterken: een regio met vitale kernen met goede voorzieningen, betrokken bewoners met een uitzonderlijk goed arbeidsethos en bedrijven die zich profileren met ondernemerschap en ambacht. We hopen dat de nieuwe coalitie zich straks snel buigt over het ambitiedocument en een reactie geeft.”

Dit bericht is 1556 keer gelezen

Deel dit:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen
  • No results available
Meld je aan voor onze nieuwsbrief