Archief

Dit bericht is 312 keer gelezen

SCHOONHOVEN – De komende weken vragen Zilverstad Marketing (ZM) en Stichting Promotie Krimpenerwaard (SPK) in een gezamenlijk promotiecampagne aandacht voor het lokaal doen van de decemberinkopen. Vijftig posters in de hele Krimpenerwaard, gecombineerd met online en offline advertenties, vestigen de aandacht op het motto ‘December shopping, nergens zo gezellig als in je eigen buurt’.

Of het nu gaat om kleding, een sieraad, een origineel kerstpakket, een sfeervol interieuritem of een ander lokaal (streek)product: de Krimpenerwaard en Schoonhoven bieden veel diversiteit op elk vlak, benadrukken de organisaties. Stefan van Beeten, Zilverstad Marketing: “In de afgelopen jaren hebben we vaker campagne gevoerd rondom #kooplokaal en #supportyourlocals, en ook met deze actie richten we de aandacht op de lokale middenstand. Grote ketens zijn handig, maar juist de lokale winkels maken je eigen stad of dorp leefbaar en gezellig.”

Cadeaubon
In december worden ook de lokale cadeaubonnen gepromoot. In de Krimpenerwaard heeft bijna elke kern een eigen cadeaubon. De Krimpenerwaard Cadeaubon is overkoepelend. “Een cadeaubon weggeven blijft natuurlijk ook een enorm leuk sinterklaas- of kerstgeschenk. Het biedt gemak aan de schenker en een cadeau op maat voor de ontvanger. Voor iedereen feestelijk dus”, vertelt Van Beeten. “We hopen dat mensen de lokale cadeaubonnen gebruiken om een bezoekje te brengen aan dat ene winkeltje in jouw eigen stad of dorp. De winkeliers in Schoonhoven en de hele de Krimpenerwaard bieden een ruime keus.”

Meer informatie over de cadeaubonnen is te vinden op www.indekrimpenerwaard.nl en www.inschoonhoven.nl.

Dit bericht is 312 keer gelezen

Deel dit:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meld je aan voor onze nieuwsbrief