Archieven

Dit bericht is 410 keer gelezen

SCHOONHOVEN – In de eerste week van juni wordt in de regio huis-aan-huis de nieuwe ‘Zilverstad Guide’ bezorgd.  Deze gids leidt toeristen en liefhebbers langs mooie adressen in de binnenstad.

Handzaam formaat
De Zilverstad Guide is voor de eerste maal uitgegeven door Zilverstad Marketing. Deze citymarketingorganisatie heeft als doel Schoonhoven aantrekkelijk te maken en economisch te versterken als Creatieve Zilverstad aan de Lek. Niet alleen voor inwoners en bezoekers, maar ook ondernemers en talent. “De nieuwe guide bouwt voort op het succes van Zilverstad Magazine”, vertelt Stefan van Beeten, coördinator bij Zilverstad Marketing. “We hebben dit keer gekozen voor een iets handzamer formaat. De guide heeft een chique uitstraling, zodat bezoekers daarmee alle hotspots, die Schoonhoven rijk is, ontdekken.”

Trots
Stefan vervolgt: “we zijn niet alleen trots op deze guide, maar ook op de ondernemers die eraan hebben deelgenomen. Dankzij hen is deze gids rijkelijk gevuld met allerlei verschillende adressen; om te winkelen, eten en drinken en natuurlijk zien, doen en beleven. We hopen dat het elke lezer enthousiasmeert om die adressen zelf te gaan bezoeken!”

In de guide staan alle adressen en openingstijden vermeld. Tevens verkrijgbaar bij alle restaurants, winkels en overnachtingsmogelijkheden.

Citymanager Stefan van Beeten (l) overhandigt de Zilverstad Guide aan de eigenaar van Shop 13 in de Lopikerstraat

Dit bericht is 410 keer gelezen

Deel dit:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief