Archieven

Dit bericht is 1325 keer gelezen

KRIMPENERWAARD – Opnieuw hebben restaurants, (eet)café’s, snackbars, theetuinen en andere eet- en drinkgelegenheden in de Krimpenerwaard hun deuren gesloten in verband met de horeca-lockdown.

De roep om de lokale horeca te supporten moet nu harder klinken dan ooit, vinden collega-organisaties Schoonhoven Partners en Krimpenerwaard Partners. Met de campagne Uit eten in je woonkamer dragen zij via hun websites en social media een steentje bij.

“De Krimpenerwaard heeft ontzettend veel te bieden op culinair gebied”, weten weten Stefan van Beeten (coördinator Schoonhoven Partners) en Teus Hoogerwaard (Krimpenerwaard Partners). “Zelfs nu nog: want bij vele horecagelegenheden is afhalen van een ontbijt, lunch, maaltijd of borrel mogelijk. De afhaalmogelijkheden worden overzichtelijk gepresenteerd op Indekrimpenerwaard.nl en Inschoonhoven.nl. In Schoonhoven is het aanbod ook nog eens gebundeld vanuit het Instagram-account Schoonhovenbezorgt.”

Van Beeten en Hoogerwaard zijn overtuigd: “Als we de horeca in onze kernen en Schoonhoven als stad in de Krimpenerwaard willen behouden, dan hebben zij lokale steun in het bijzonder nu nodig. Schoonhoven Partners en Krimpenerwaard Partners zetten zich de komende weken in om deze boodschap in de regio te onderstrepen.”

Dit bericht is 1325 keer gelezen

Deel dit:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meld je aan voor onze nieuwsbrief