Archief

Dit bericht is 556 keer gelezen

SCHOONHOVEN – De brandweer van Schoonhoven rukte in nacht van vrijdag op zaterdag uit naar de Appelstraat. Buurtbewoners waren daar wakker geworden door een rookmelder die afging in een woning.

Er was lichte rook te zien en er hing een geur van verbrand eten. Omdat er ondanks aanbellen en kloppen niet open werd gedaan, hebben brandweerlieden de deur geforceerd.

Eenmaal binnen bleek dat de bewoner eten had opgezet, maar boven in slaap was gevallen. “We hebben de pannen van het vuur gehaald en de bewoner uit zijn diepe slaap gewekt en naar buiten gebracht”, laat de brandweer op Facebook weten. “In de woning had zich rook en koolmonoxide verzameld, dus hebben we de ventilator ingezet.” De bewoner kwam met de schrik vrij.

Foto: AS Media.

Dit bericht is 556 keer gelezen

Deel dit:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meld je aan voor onze nieuwsbrief