Archieven

Dit bericht is 1955 keer gelezen

KRIMPEN A/D IJSSEL – De winkeliersvereniging van de Crimpenhof voert een groot bezoekersonderzoek uit. Door middel van twee enquêtezuilen verzamelen de ondernemers zes maanden lang informatie en meningen van bezoekers over het Krimpense winkelcentrum.

Het onderzoek is gericht op het monitoren en verbeteren van de klantbeleving in de Crimpenhof. Middels enquêtezuilen voorzien van een tablet worden bezoekers uitgenodigd om een aantal korte vragen te beantwoorden. De vragen worden in deze zes maanden steeds aangepast en bijgesteld, afhankelijk van de periode, het evenement, de actie of de decoratie. Het doel is om de winkelbeleving en met name de promotie van het winkelcentrum te verbeteren.

Voordeel van de enquêtezuilen is dat de vragen gesteld worden op het moment van beleving, en niet pas uren of dagen later. Men kan er zelf voor kiezen om deel te nemen, zonder tussenkomst van een enquêteur, hierdoor is het mogelijk om een anoniem en eerlijk antwoord te geven.

Juist door het wisselende programma kunnen bezoekers meerdere keren meedoen en hun mening over diverse zaken geven.

Het overdekte winkelcentrum heeft een lokaal goed doel gekoppeld aan het bezoekersonderzoek. Voor iedere ingevulde enquête wordt 50 eurocent gedoneerd aan het G-team van korfbalvereniging CKV KOAG.

Dit bericht is 1955 keer gelezen

Deel dit:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meld je aan voor onze nieuwsbrief