Archieven

Dit bericht is 1085 keer gelezen

SCHOONHOVEN- Zilverstad Marketing en Stichting Promotie Krimpenerwaard markeren de opening van het nieuwe toeristisch seizoen. Hoewel het lenteweer dit jaar wat langer op zich laat wachten, kijken de organisaties uit naar een seizoen vol evenementen en hopen zij op veel toeristen die kennismaken met de polder en het zilver.

De officiële opening met genodigden vond plaats op 27 maart. Wethouder Wisja Pannekoek keek verwachtingsvol vooruit en cabaretier en Schoonhovenaar Tom Montfrooy zorgde voor een lach bij de aanwezigen.

Dit jaar lag het accent tijdens de opening op verblijfstoerisme: een thema waar Stichting Promotie Krimpenerwaard en Zilverstad Marketing elkaar goed op weten te vinden.

“Wie op de stadscamping in Schoonhoven verblijft, ontdekt ook graag de polders rondom de Zilverstad. Met de e-step of chopper, wandelend of fietsend. En andersom trekt Schoonhoven vakantiegangers van bijvoorbeeld de Stolkse Weide of camperplaats Vlisterhoeve voor een dagje winkelen en zilver”, aldus Stefan van Beeten, van Zilverstad Marketing.

Dit bericht is 1085 keer gelezen

Deel dit:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meld je aan voor onze nieuwsbrief